Over SAG

Stichting Atletiekevenementen Groningen (SAG) geeft financiële ondersteuning aan nieuwe initiatieven om mensen in beweging te krijgen en te houden.

Wie komen voor ondersteuning in aanmerking?

Iedereen (particulier, organisatie, stichting of bedrijf), die een loopsportevenement (van blijvende aard) wil organiseren om mensen aan het sporten te krijgen en problemen heeft met het financieel rondkrijgen van dit evenement kan (in principe voor één jaar) een aanvraag tot financiële ondersteuning aanvragen.

Uitgangspunten voor het verkrijgen van financiële ondersteuning bij loopsportevenementen

1. Alle loopsporten, die ook door de KNAU worden ondersteund (zie atletiekunie.nl) zoals:
    • Hardloopevenementen
    • Nordic Walking
    • Wandelen
  2. De evenementen dienen plaats te vinden in de regio Groningen
  3. De evenementen dienen breed toegankelijk te zijn

Dien een aanvraag in

Wilt u in aanmerking komen voor financiële ondersteuning, bij het opzetten/opstarten van een evenement, die voldoet aan onze uitgangspunten, dan verzoeken wij u de volgende gegevens op te sturen:
• Organisatie
• Naam contactpersoon
• Adresgegevens
• Telefoonnummer
• Volledige omschrijving van het evenement
(o.a. opzet, doel, financiele mogelijkheden, tijdstip, plaats etc)

Deze gegevens kunt u opsturen naar: aanvraag@stichtingatletiekevenementengroningen.nl

Aanvragen dienen minimaal 3 maanden voor het evenement worden ingediend en u krijgt binnen één maand een reactie.

De evenementen van Stichting Atletiek Evenementen Groningen worden georganiseerd door Golazo Noord Nederland.

Op dit moment zijn er geen evenementen definitief ingepland.

Agenda

Hier is een lijst van door Stichting Atletiekevenementen Groningen gesteunde hardloopevenementen die in de komende tijd plaats vinden.

Door op het agendaitem te klikken ga je naar de website van het hardloopevenement.